Membres de la Comissió d'Ordenació del Territori de les cambres catalanes van visitar aquesta setmana la Platja de la Marquesa, i es van poder reunir amb representants de la Taula de Consens. Durant la trobada, Rafa Sánchez, enginyer i portaveu tècnic de la Taula, va presentar el projecte del Pla Delta, elaborat i consensuat al territori.
D'aquest encontre sorgí el compromís, per part de les cambres catalanes, de donar suport a la Taula de Consens. En aquest sentit, la Comissió d'Ordenació del Territori del Consell General de Catalunya ha decidit, per unanimitat, proposar a les cambres de comerç adherir-se al manifest en defensa del Delta de l'Ebre i reclamar el desenvolupament urgent d'un pla per a la seva protecció.
Aquest manifest reclama a les autoritats competents, tant nacionals com internacionals:
Des de la Taula de Consens, valorem molt positivament la sensibilitat cap a la nostra problemàtica dels diferents actors socials i econòmics del país. El compromís de les cambres de comerç catalanes es farà realitat amb l'adhesió al manifest, un pas més, per tal de sumar esforços amb l'objectiu que les administracions es posin d'acord, per a començar a implementar les solucions que, des de fa molt temps, portem reclamant des del territori.
Comunitat General
de Regants de la Dreta de l´Ebre
Passeig Canal, 43-49 - Amposta - Tel. +34 977 70 00 81 - correu electrònic
Informació i avís legal | Política de privacitat